Campions!!!

El Barça es proclama campió a Atenes, després de vèncer al R Madrid a la final per un clar 77-85. Pel camí van quedar les victòries davant Crvena Zvezda, Zalgiris Kaunas i el Next Gen Team 3SSB.
El partit ha estat força igualat, però al final, l’encert, la determinació i les ganes d’uns blaugranes que no volien repetir la final de la lliga, han estat claus per aconseguir portar cap a les vitrines del Barça la copa dels campions!

En aquest equip hi ha molta classe, però som conscients que serà molt complicat poder gaudir del seu joc al Blaugrana, ja que molts d’ells marxaran cap al bàsquet universitari americà o cap a l’NBA, tant de bo els clubs europeus trobin una solució per evitar aquest èxode massiu.
De moment, gaudim-los mentre puguem.
Enhorabona, campions pel títol i la bona feina feta durant tota la temporada!
