Triomf contundent.

Victòria còmoda del Barça davant un CH Caldes voluntariós. Els homes de Ricard Ares han controlat el partit en tot moment, sense deixar cap possibilitat als rivals de lluitar pel triomf. Els locals han obert el marcador molt aviat i això ha condicionat el desenvolupament de l’enfrontament. Brillants en atac i sacrificats al darrere, els blaugranes s’han endut una victòria totalment merescuda.
Inici aclaparador

Com hem dit, molt aviat els barcelonistes han obert la llauna. I encara podrien haver-la obert abans si Xavi Barroso hagués superat a Jesús Fernández en un llançament d’un penal assenyalat en el minut 1.53 de Lluc Vila sobre Sergi Llorca. Ha estat en el minut 5.24 quan Ferran Font superava per primer cop a Fernández. Ha estat una recuperació del mateix Font en defensa, abans de traspassar la línia de mitja pista que li permet sortir en contraatac. Acompanyat per Llorca a la seva dreta, amb només un defensor al davant. Després de la conducció i només entrar a l’àrea ha etzibat un xut col·locat a l’esquerra del porter qui s’ha vist superat. Era l’1-0.

A partir del gol, el domini blaugrana s’ha intensificat, amb el Caldes passant-ho malament a l’hora de superar la pressió defensiva local. Així les coses, no ha tardat a arribar el segon gol local. Ha estat una jugada de Font, que un cop dins de l’àrea, per la dreta de l’atac local fa un passi enrere al bell mig de l’àrea, per on apareix Llorca qui remata. Fernández rebutja la pilota, però el mateix Llorca, seguint la jugada, torna a rematar des de mol a prop i aquest cop sí que supera Fernández per sota. És el minut 6.59 quan el 2-0 puja al lluminós. De forma immediata, Eduard Candemí, el tècnic foraster, demana temps mort per recompondre la situació del seu equip.
El matx continua sota control local

El fet és que a partir del temps mort les possessions visitants són un pèl més llargues, arribant a rematar un parell de cops obligant Carles Grau a estar atent. El matx s’iguala i això ho vol tallar Ricard Ares quan demana un temps mort en el minut 17.39. Ara qui millora és l’equip blaugrana Pablo Álvarez disposarà d’una bona ocasió de marcar, però el seu xut s’estavella en el pal dret de la porteria defensada per Fernández. Les arribades locals aconsellen Candamí a demanar un segon temps mort en el minut 21.58. Curiosament, 13 segons més tard, en el 22.11 arribarà el tercer gol blaugrana. És una jugada de Font per darrere la porteria de Fernández. Dins de l’àrea Ignacio Alabart es va oferint ara per la dreta, ara per l’esquerra, fins que el de Vic fa un passi pel costat del pal dret, que el gallec remata per sota superant a Fernández. És el 3-0.

Ja dins dels dos darrers minuts de la primera part, un frec a frec entre Eloi Cervera i Arnau Serra acaba amb targeta blava sobre Cervera en el minut 23.44. Els locals es queden amb un jugador menys. Vila treu la falta, fent un passi a la seva esquerra on està completament sol Serra, qui sense pensar-s’ho massa etziba un fort xut de pala que supera Carles Grau per la seva dreta. És el minut 23.50 quan el 3-1 puja al marcador. En el temps que queda, tot i jugar amb superioritat, el Caldes no arribarà a rematar a porta.
Els blaugranes augmenten el seu avantatge

La segona meitat comença amb el Caldes gaudint durant 44 segons del power-play. Tot i aquesta circumstància no aconseguirà posar en problemes al porter local. Ja amb el quart jugador de pista recuperat, els blaugranes no tardaran a anotar un nou gol. Alabart condueix la bola pel centre de la pista, fa un passi a la seva esquerra per on circula Xavi Barroso desmarcat. El de Caldes després de controlar l’esfèrica s’apropa a la porteria rival. Només trepitjar l’àrea etziba un xut no massa fort, però sí molt col·locat que entra per l’escaire esquerre de la porteria visitant. És el minut 27.27 quan el 4-1 puja a l’electrònic.

Aquest quart gol blaugrana deixa molt tocats als jugadors visitants. Poc després Font estavella un xut al pal. Malgrat això, els visitants intenten reaccionar i Adrià Ballart estavellarà un xut també al pal, però els forasters no tenen continuïtat, mentre que els locals continuen el seu domini implacable. Després d’una nova rematada al pal de Font, arribarà el cinquè gol blaugrana. És una jugada en solitari de Llorca qui puja per la banda dreta del seu atac. Sense que ningú li surti al pas, entra per la dreta dins de l’àrea, moment en el qual etziba una rematada com la de Barroso en el quart gol, però ara dirigint la bola a l’escaire dret de la porteria visitant. És el minut 32.07 quan el 5-1 puja al marcador.
Els visitants no poden reaccionar

El matx a hores d’ara està sota control blaugrana. Per si de cas, Ares demana temps mort en el minut 32.45. Un parell de minuts més tard arribarà de forma sorprenent el segon gol foraster. I diem sorprenent perquè es tracta d’una jugada aparentment sense cap perill, en la cantonada dreta de la pista, Bernat Yeste surt amb la bola controlada al costat de la tanca. Des de fora l’àrea etziba un xut ras que supera per sota Carles Grau. És el 5-2 que puja al marcador en el minut 34.36.

Abans que els visitants puguin reaccionar arribarà el gol que deixa les coses clares. És una jugada per l’esquerra de l’atac local conduïda per Llorca. Un cop a l’altura de l’àrea, fa un passi al mig per on puja Eloi Cervera, qui completament sol, després de controlar la bola i des de fora l’àrea fa una rematada rasa que supera Fernández en el minut 35.53. A partir d’aquí, el matx continua igual, amb els locals portant el pes del partit i amb el Caldes intentant, sense aconseguir-ho, superar el magnífic treball defensiu dels blaugranes. Ares no se’n refia i demana temps mort en el minut 41.44.

El matx entra en els darrers minuts amb poques ocasions dels forasters, com una de molt clara de Ballart que Carles Grau atura. En el minut 47.05 Fernández es lesiona, Candamí demana temps mort per fer el canvi de porter, Héctor Sánchez substitueix al lesionat Fernández. El matx arribarà al final sense que es torni a moure el marcador.
